Casa Rocamora | Amics
Amics de la Fundació

A la fundació estem creixent, i el vostre impuls ens ajuda a avançar més de pressa.

Per participar en les nostres activitats i viure l’art d’una manera més propera i intensa, us animem a fer-vos Amic de la Fundació. Amb el vostre suport participareu en la conservació de les peces, alhora que fareu possibles noves vies de promoció.

Per agrair-vos la vostra col·laboració, us oferim avantatges durant tot l’any.
Trobeu l’opció que millor s’adapti a vosaltres:

ESTUDIANT
15€
INDIVIDUAL
30€
FAMILIAR
60€
PATROCINADOR
150€

Els primers 150 € que es donin es podran desgravar el 75 % de l’import en l’IRPF.

INSCRIPCIÓ
Per fer-vos Amic de la Fundació Rocamora haureu de fer el pagament de l’opció triada a través d’un ingrés o una transferència a:
CaixaBank ES56 2100 1108 8602 0009 7612
Concepte: amic + nom i cognoms

CONFIRMACIÓ
Quan hagueu fet l’ingrés, haureu d’enviar per correu electrònic el justificant de pagament a info@fundacionrocamora.org juntament amb les dades següents:
Nom, cognoms, adreça, telèfon i data de naixement.