Casa Rocamora | Biblioteca
Archivo / Biblioteca

La Casa Rocamora disposa d’una biblioteca amb més de 5.000 exemplars que recullen informació de matèries tan diverses com ara la literatura, l’art, la tecnologia o la botànica.

La conservació d’aquest fons implica una revisió constant dels documents, alhora que requereix l’atenció i el condicionament per tal de fer-lo accessible al públic.

S’ofereix la possibilitat de consultar el fons de la Fundació Rocamora tant a investigadors com a artistes o a persones interessades en algun dels camps dels quals es disposa d’informació.

També compta amb un arxiu propi. I és la fundació qui s’encarrega de catalogar i conservar els documents. Constantment s’incorporen i s’actualitzen els arxius que s’ordenen i preserven per fer més àgils les consultes futures.