Casa Rocamora | Concerts
Concerts

La música té una gran presència a la Casa Rocamora. A l’arxiu de la fundació es conserva una gran quantitat de documentació relacionada amb l’àmbit musical. Tant s’hi poden trobar partitures com fullets de concerts o vinils.

Una mostra evident en són el piano de cua i el pianino que s’exhibeixen a l’exposició permanent. Tot aprofitant aquesta rica quantitat de material, a la Casa Rocamora s’ofereixen concerts de cambra durant tot l’any. En aquests concerts, l’espai esdevé un lloc de reunió i de gaudi.

Si esteu interessats a programar un concert, estem disposats a escoltar peticions!