Casa Rocamora | Esdeveniments
Esdeveniments

La Fundació Rocamora s’ubica en un palauet isabelí del segle xix del barri del Putxet de Barcelona. El palauet ha estat objecte d’una rehabilitació profunda, gràcies a la qual ha recuperat l’esplendor original. Des d’aleshores, la Casa Rocamora ha estat l’espai de reunió i de celebració de molts actes de gran interès social.

ESDEVENIMENTS
S’organitzen reunions, presentacions i còctels d’empresa, a més de celebracions particulars.
Capacitat màxima: 65 persones.

SALES
Planta baixa: ideal per a reunions d’empresa, còctels i petits concerts amb vistes privilegiades al jardí.
Planta primera: diverses sales i un gran saló de 70 m2 on es poden programar conferències i sopars al voltant d’una exquisida col·lecció de ceràmica.

JARDÍ
El jardí és un racó romàntic, amb palmeres altes i un estany central.
Ideal per a còctels i sopars durant els mesos de primavera, estiu i tardor.

OPCIONS
Visita guiada a les col·leccions (1 hora).
Idiomes: català, espanyol, anglès i francès.
Actuació de pianista durant el còctel a la planta baixa.

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic.
Ens posarem en contacte amb vosaltres al més aviat possible.